رئیس جمهور گفت: وفاق موجود میان دولت و مجلس فرصتی برای غلبه بر مشکلات دیرپای کشور، گره‌گشایی از زندگی مردم، جبران عقب‌ماندگی‌ها و حرکت پرشتاب به سوی پیشرفت و تعالی کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پژوهشگر حوزه زن و خانواده با اشاره به موضوع سکولاریسم و عرفی گرایی گفت: دین به عنوان «ریسمان الهی» یکی از محورهای وفاق و اتحاد آحاد مردم است.
بهره‌مندی از هوش مصنوعی به ظاهر درگیری اجتماعی را کم می‌کند اما این کاهش سطح درگیری از پیش ساخته شده به معنای وفاق نیست و نمی‌توان آن را دستاورد یک جامعه اسلامی دانست.
هیئت مدیره باشگاه وفاق سطیف الجزایر اعلام کرد تمامی معاملاتی که در فصل نقل و انتقالات تابستانی جاری انجام شده بود، به دلایل قانونی لغو شده است.
معاون اول قوه‌قضاییه گفت: لایحه مربوط به حجاب در کمیسیون قضایی مجلس در حال بررسی است، از نخبگان دعوت شده و به صورت جدی روی آن کار می‌شود. قوای سه گانه روی این لایحه وفاق دارند.
ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی به میزبانی بانک ملت و با حضور مسعود نصراصفهانی رییس هیات مدیره بانک ملت، مهدی محمدی مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مصطفی قمری وفا مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی، دکتر حسین ظریف منش مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر و مدیران روابط عمومی بانک ها، شرکت های بیمه و سازمان های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
علی احمدی وفا و اهورا بویری در مسابقات چهار وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام قهرمانان ترکیه به مدال طلا دست یافت.
کارشناس و پیشکسوت ژیمناستیک می‌گوید مهمترین مسئله بعد از انتخابات فدراسیون ژیمناستیک ایجاد همدلی و وفاق میان اهالی این رشته است.
دبیر ستاد توسعه گیاهان دارویی در ارزیابی سال دانش بنیان گفت: زبان مشترک بین فناوران، دولت و بخش خصوصی وجود ندارد؛ بعد از این وفاق می توان شاهد تحقق سال دانش بنیان بود.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: علت عدم تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی این است که هر فرد به ظن خود از آنها استنباط کرده لذا باید با وفاق در این باره، تا به درک صحیح دست یابیم.
اسماعیلی درباره مسئله حجاب گفت: دنبال ایجاد وفاق و همگرایی ملی در این حوزه هستیم؛ چراکه معتقدیم این مسئله، مسئله ذاتی در جامعه ایرانی است و این مسئله را با حوزه فرهنگی و اجتماعی حل می‌کنیم.
محمو خسروی وفا، رییس کمیته ملی المپیک ایران که به تازگی به سوئیس سفر کرده جزئیات جالبی از دیدارش با توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک شرح داد.
خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک گفت: برای کمیته جهانی جوسازی کرده بودند و آن ها نگران اغتشاشات اخیر و برخی ورزشکاران بودند.
رئیس کمیته ملی المپیک به منظور انجام دومین دیدار با رئیس کمیته بین المللی المپیک روز چهارشنبه عازم سوئیس می شود.
مراسم اجتماع مردمی سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.
مراسم اجتماع مردمی سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.
پرویز امینی پژوهشگر و مدرس علوم سیاسی، در تحلیل خود چه از نسبت شخصیت سردار قاسم سلیمانی به‌عنوان چهره‌ای ایدئولوژیک با جامعه متکثر امروز ایران، چه از نوع ارتباط فرمانده شهید سپاه قدس به‌عنوان نماد قدرت نظام حاکم با اقشار مختلف اجتماعی و جریان‌های متفاوت سیاسی و چه از شیوه مواجهه گفتاری و کرداری او با مسائل داخلی و حتی در روابط خارجی، به دو ویژگی فردی وی ارجاع می‌دهد؛ منعطف‌بودن و توان شهید سلیمانی در نمایندگی از عموم. تحلیلی که شاید محوری‌ترین معنایش در این جمله امینی نمایان باشد: «اگر امروز سردار سلیمانی بود خیلی از مسائلی که منجر به حوداث اخیر شد اصلاً شکل نمی‌گرفت؛ او شخصیتی قدرتمند برای ایجاد وفاق، تعدیل تعارضات، فهم شرایط اجتماعی و مشورت‌دهی به ساختار حکمرانی بود تا جایی بایستد که التهاب را آرام کند.»
روحانی نواندیش گفت: برخی افراد به درستی اشاره می‌کنند که بنیه نظامی کشور قوی است، بله درست است و بنیه نظامی باید هم قوی باشد، اما مگر توان نظامی همه چیز است و موضوع را حل می‌کند، وفاق ملی نیز نقشی حیاتی در حفظ کیان یک کشور و امنیت ایفا می‌کند. اگر ما واقعاً دنبال حل مشکلات مملکت هستیم باید این اعتراضات با تدبر حل و فصل شود، کجای دنیا اعدام و کشتن راهگشا و حلال مشکل بوده است،
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال تعمیق شکاف‌ها، تغییر ارزش‌ها و ضربه زدن به هویت و وفاق ملی است.
تک تک عزیزان و ورزشکاران در آغوش پدر هستند. یک جایی باید نقش پدری داشته باشیم و حفظ وفاق ملی و اینکه بعضاً اشتباهی اتفاق بیفتد، در صدد جبران این اشتباه باشیم.
در حاشیه بیست و ششمین مجمع عمومی انوک محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در نشستی اختصاصی  با توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک دیدار و گفت و گو کرد.
جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین با انتشار بیانیه‌ای ضمن استقبال از سفر پاپ به بحرین، از وی خواست که طرحی برای گفتگو میان حکومت و ملت بحرین پیشنهاد کند.
دبیر در خصوص لزوم ایجاد وفاق ملی بین مردم تا اینکه برخی وارد اهداف اغتشاشگران نشوند، عنوان کرد: هر موضوعی را نباید کف خیابان ببریم.
فعالان بازار ارز در اولین روز هفته شاهد افت نسبی شاخص ارزی هستند. این در حالی است که نرخ دلار در بازار آزاد با نوسان کاهشی در کانال 30 هزار تومانی همراه شده است.
بهزاد نبوی تاکید کرد: اینجانب علی‌رغم وجود برخی اختلاف نظرها در جزئیات روش‌های پیشبرد جریان اصلاح‌گری که با او دارم، معتقدم هیچگاه از مسیر عمومی این جریان خارج نشده و ارائه‌کنندهٔ یکی از محکم‌ترین منطق‌ها و دلایل برای پرهیز از خشونت و لزوم ایجاد وفاق ملی و همگانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ